Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Priština Srbima ne nudi ništa sem iluzija

Komentari (29) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 21 april 2010 20:30
PETI ELEMENT
"U centru naše politike je život običnog čoveka, njegov opstanak i bolja budućnost na Kosmetu. To nije lak, ni kratkotrajan put, svako ko drugačije tvrdi ne govori istinu. Ono što nas odvaja od drugih je nepostojanje raskoraka između reči i dela".

UPRAVO SUPROTNO, g-dine ministre. NA ŽALOST!!! Šta više, Beograd Srbima ne nudi ništa sem iluzija!
Preporuke:
0
0
2 sreda, 21 april 2010 20:33
Vanja
Licemer.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 21 april 2010 21:02
tuti
Bilo bi interesantno da se ovo ministartvo ukine, ali tajno, i da ministar nastavi da daje izjave u stilu: neki, deo, nelegalno, odgovorno i sl, pa da vidimo kad će narod primetiti da ministarstva više nema. A možda je to već i urađeno, je kako objasniti da ministar da čitav intervju a ne kaže ništa niočem konkretnom. Naprimer kako se Euleks ponaša, kako se sprovodi šest tačaka, kako prolaze povratnici i koliko ih ima, ko stoji iza napada na vl. Artemija, monaštvo i verni narod, spisak je podugačak. Ali kao što rekoh, možda je ministarstvo ukinuto.
I sve dok one pokazuju ozbiljnost, odgovornost u radu, neće biti problema između njih i republičkih organa.

Nemogoh da se ne setim nedavne izjave prenete na ovom sajtu vl. Lavrentija: "Spasenje je potrebno vernicima, a ne crkvi". Ili ono vl. Irineja (Bulovića) upućeno delegaciji Srba sa Kosova: "Vi ste ovde u Srpskoj Patrijaršiji, pazite šta pitate, šta odgovarate, i šta pričate". Pa ti gledaj kud ćeš i šta ćeš. I ne zaboravi da glasaš za DS.
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 22 april 2010 01:31
Radoznalo derište
Vrlo zanimljivo. Hm. (ovdje je "hm" nosilac značenja)

P.S. Ko je ministru postavljao pitanja?
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 22 april 2010 08:31
Pavle
E g-dine ministre preteraste ga.
Svi koji su se zalagali za "naše"Kosovo su veoma dobro znali da je to završena stvar. I to tako treba gledati. Strašno mi je žao zbog toga, ali... Pouku treba izvući iz ponašanja od posle 1945. i stava komunista (hrvatskih i slovenačkih) prema tom pitanju, ili bolje rečeno Srbiji.
Sada nam jedino ostaje da što bolje unovčimo to pitanje (čitaj teritoriju) i zbrinemo kako, tako one koji su još uvek tamo.
"Ne vredi okretati list, knjiga je ostala ista".
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 22 april 2010 10:44
Jasna Simonović
Ministarstvo za Kosovo i Metohiju još uvek poszoji! Ne mogu da verujem...ŠPod hitno treba da preuzmu sve one ekonomske prdmete koje su nam poštom dostavljali godinama da se sami dovijamo i obraćamo "institucijama na Kosovu" pa prođosmo ko bos po trnju čak i na Vrhovnom sudu Kosova! Koliko je samo ljudi moglo do sada da ima benefit od ekonomske pravde!
Evo, molim gdina Bogdanovića da se pozabavi predmetom Farmest i predmetom Farmakos...Posle mogu da dođu na red "humanitarne organizacije" koje su čavrljale bez pardona i neregistrovani lekovi koji su švrljali po zdravlju naljroda! Tako nekako..prosto i jednostavno!









Goran Bogdanović
Preporuke:
0
0
7 četvrtak, 22 april 2010 10:47
Crni
Srbi su usli u rat 1999. oko Kosova. Ako vam niko nije javio, rat je izgubljen tehnickim nokautom u 3. rundi( mesecu). Sta sada moze da se nudi porazenoj strani osim zivota? Teritorija? Pa zamislite da smo mi dobili rat i onda damo Albancima teritoriju jer oni tvrde da je njihova? Besmisleno.
Ovde se samo radi o tome da nismo u stanju da se nosimo sa porazom jer je bio tezak i jer smo navikli da pobedjujemo. Lecice i to vremenom na svoje, poput poraza u Hrvatskoj npr.
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 22 april 2010 10:49
Goran Jevtović
U svakom slučaju mi ćemo tražiti međunarodnu arbitražu i pokrenuti tužbe pred Međunarodnim sudom za sva nasilno i nelegalno privatizovana preduzeća na Kosovu i Metohiji od 2003. godine.

Pa gospodine ministre, da li mislite da će vam neko poverovati da će te tražiti međunarodnu arbitražu pa još tužiti?
O kakvoj imovini govorite? Celo Kosovo je naša imovina. Što više zamajavate ovaj sluđeni narod? Oni su nam oteli sve, baš sve i to strpali u nezavisnu državu iza koje stoje EU i SAD. Niste mrdnuli sa mesta niti povukli bilo kakav ozbiljan potez osim "zapaljivih" izjava za medije ministra Jeremića.

Zašto niste sprečili nezavisnost? Zašto niste pokrenuli pravovremene tužbe protivu zemalja koje su priznale Kosovo? Zašto je zaustavljen vladika Artemije i nateran da povuče tužbe protivu onih zemalja iz sastava KFORA-a koje su dopustile uništavanje naših crkava u pogromu 2004.godine?
Zašto niste reagovali kada su uništavane sve velike (i veoma uspešne) fabrike i preduzeća u pokrajini (čak su i mašine pljačkane i nošene u Albaniju), poput: Balkana iz Suve Reke, Feronikla iz Glogovca, PKB-a u Đakovici, Fabrike amortizera u Prištini, Fabrike radijatora u Gnjilanu, Pogona Zastave u Peći, postrojenja Trepče u K.Mitrovici i okolini.... (da ne nabrajam više, ima ih na desetine).

I da se vratimo na početak tragedije. Tužbe protivu 19 zemalja koje su na nas izvršile agresiju 99-te, stornirane su u proleće 2001.godine (čitaj povučene), njih su pratili i otštetni zahtevi za oko 100 milijardi dolara pričinjene štete u razaranjima. Zašto bar to niste "prebijali" sa "međunarodnom zajednicom".
Zašto su povučene pravosnažene presude liderima NATO zemalja, kojima su osuđeni na po 20 godina zatvora? Što niste i to "prebijali"?
Zašto nisu potpomogunte privatne tužbe onih koji su stradali (pogubili decu) u agresiji?

I na kraju, zašto niste vratili vojsku i policiju dole, a mogli ste (i još uvek može) da čuva imovinu?...

Čime braniti Kosovo i Srbe, ministre?
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 22 april 2010 12:18
Smiljanski
Bez namere da vređam ali g.Bogdanović je naučio matricu,i ponavlja je kao papagaj.Nikakve rezultate nema,što je više nego očigledno,ali je bitno da DS ima apsolutnu vlast,i nad Srbima na KIM.Njemu je mnogo važnije da ostavi utisak na čelnika svoje partije kako nešto radi,nego da stvarno nešto konkretno obavi.
Žalosno je što Srbi na Kosmetu,i dalje žive u podelama bez obzira na svu nesreću koja ih je snašla.Neke su bile i ranije,a neke su stvorili današnji političari.Tamo se Srbi dele na:DS,SNS,SRS,DSS,LDP,čak je sad nekoliko kockara osnovalo i nekakve "crnogorske"stranke,zatim na starosedeoce i došljake,na seljake i građane,partizane i četnike,na one koji podržavaju srpske institucije,i one koji priznaju tzv. "Republiku Kosovo",,....
Postoje stvari koje mi nemožemo da promenimo,ali ima dosta toga što možemo,čak i mi kao pojedinci, a ne Država.
Zaboravili smo,zverski pobijene dečake u kafiću "Panda",u Peći,zaboravili smo pobijenu decu u Goraždevcu,dok se se kupala na reci.Da li znate da tamo nema nikakvog obeležja,da ne možete da nađete to mesto,osim ako vas ne odvede neko od meštana.Jel,toliko skup spomenik?Gde su srpski rodoljubi?A,Klečka?Setite se da su tamo spaljivana srpska deca,čije su kosti kasnije nađena,pa radonjićko jezero,u kome su pobijeni Srbi iz Dečana,i bačeni u jezero,pa braća Mazreku,koja su silovala devojčicu na očigled roditelja,a onda je pred njima i zaklali.Mogao bih dugo da nabrajam ali pitanje je,ima li efekta?Zašto ćutimo,gde su naši mediji,možemo i mi da napravimo pritisak,na srpsku javnost.Ako je moglo 15.000 beograđana da protestuje zbog seče platana,pa dajte onda da dignemo glas i za Srbe sa Kosova i Metohije.
Mogli i naši "tajkuni",Željko Mitrović,Mišković,Drakulić,Beko,....recimo preko svojih"šiptarskih veza,da kupe Brezovicu,i time spasu 15.000 Srba koji žive na ovoj našoj lepotici,koju inače malo poznajemo, .Zašto ne bi napravili sportsku halu u Prilužju,i zadržali mlade iz najvećeg srpskog sela.
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 22 april 2010 14:09
Pitam se, pitam
Izgleda da je nekima ovde veći problem srpski ministar, kakav-takav, koji ipak, živi na Kosovu i kako-tako se bori za njega, nego Tači i albanski separatisti.
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 22 april 2010 15:25
Gerasim,Bgd
Smiljanski@
"Tamo se Srbi dele na:DS,SNS,SRS,DSS,LDP,čak je sad nekoliko kockara osnovalo i nekakve "crnogorske"stranke,zatim na starosedeoce i došljake...". Tačno je gospodine Smiljanski da se kosovskometohijski Srbi dele na stranke koje ste naveli, jer je srpska politika prema Kosovu i Metohiji stranačka, a ne nacionalna i državna.I to na stranke koje vrlo uspešno i otvoreno simuliraju nacionalnu i državnu politiku. Međutim, nije tačno da se kosovskometohijski Srbi dele na starosedeoce i došljake. Na Kosovu više ne postoji došljački (crnogorski i hercegovački) kolektivitet. Nažalost, na Kosovu i Metohiji ostali su samo Srbi starosedeoci koji uporno istrajavaju na svome ognjištu i čuvaju Kosovo. Ono što se nije promenilo, što je konstanta politike prema Kosovu, da i dalje njima upravljaju izbegli došljaci (Crnogorci). Ko danas upravlja njima, uz pomoć crnogorskog lobija u Beogradu? Veljko Odalović,sekretar Skupštine Srbije,po želji, čas Srbin, čas Crnogorac(prodao sve što je imao na KiM), Oliver Ivanović, deklarisani Crnogorac (vidi biografiju), u RRA Živojin Rakočević, Crnogorac... U opoziciji Jorgovanka Tabaković (među prvima pobegla sa Kosova), Momčilo Trajković, Radmila Vujačić-Trajković, Milan Ivanović... Sve sami crnogorci i došljaci! A na Kosovu i Metohiji "ni uveta crnogorskog". Bilo ih je na desetine hiljada. Sa njima je "otišlo" u albanske ruke preko 100 hiljada hektara plodne "svete kosovske zemlje"!
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 22 april 2010 17:08
Smiljanski
Dragi Gerasime,nije tačno ovo što pričate,i nije uredu da budete ovako ostrašćeni.Koliko znam selo Suvi Do,je naseljeno Srbima iz Hercegovine,i još uvek istrajava,takođe Staro Gracko,je u sličnoj situaciji.Zubin potok,ili Ibarski Kolašin,je kao što mu i ime govori, naseljen Srbima iz Crne Gore,pa još uvek su svi tamo,i uspevaju da opstanu.Čemu priča o "crnogorskom"lobiju,kad su na Kosmetu živeli,a neki i sada žive, Srbi iz:Like,Dalmacije,Bosne,Hercegovine,..
Starosedeoci na Kosmetu su živeli u etnički kompaktnim sredinama,te im je stoga i bilo lakše da opstanu,za razliku od doseljenih Srba koje je Kralj uglavnom naseljavao po mešovitim sredinama,i samim tim je bilo teže da tu i ostanu.Za sve to najveću krivicu snose srpski komunisti,a ne, narod.
Slažem se za političare koje ste spomenuli da su odgovorni,i čak ste greškom i Momčila Trajkovića svrstali u došljake.Ali,kako to da niste spomenuli bivšeg gradonačelnika koji se šepuri Beogradom,a prodao je svoju dedovinu,a gde su ostali?Pokojni Vojislav Živković je umro kao žitelj Smedereva,,...
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 22 april 2010 17:45
Odbrana i poslednji dani
Jako zanimljiv naslov. I jako zanimljiva percepcija o Kosmetu od onoga ko je reči izrekao. Problem je znači što Priština nudi Srbima iluzije. I ništa drugo.Dakle, problem sa vlastima u Prištini nije u legalitetu, već u legitimetu?
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 22 april 2010 19:46
Odbrana i poslednji dani
...već u legitimitetu.
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 22 april 2010 20:44
Gerasim,Bgd
Dragi Smiljanski, žao mi je što se nemogu složiti sa vama,ne iz razloga što sam ostrašćen, već pre svega, što činjenice govore suprotno. Evo nekoliko primera:Kosovo Polje je pretežno bilo naseljeničko mesto, u kome je do 1999 godine živelo 90% kompatnog srpskog stanovništva, danas u njemu nema Srba, Crnogoraca, Hercegovaca, Ličana... U njemu živi 100% Albanaca, a u centru Kosova Polja izgrađena je velika džamija, tamo gde je nikada nije bila. "Vođe" kosovopoljaca Migo Samardžić, Minja Milovanović, Bogdan Kecman, Voja Vučinić, Mitar Balević,Kosta Bulatović, Veljko Odalović...nestali su glavom bez obzira, a za njima i hiljade kosovopoljaca.Na kilometar od Kosova Polja je selo Kuzmin, u kome vekovima žive Srbi starosedeoci, u potpunom albanskom okruženju. Ostali su i danas tamo žive. Ili, sela Srpski i Muhadžer Babuš. U prvom su živeli, i nakon progona ponovo se vratili, Srbi starosedeoci, u drugom živeli su doseljenici, šezdesetih godina prodali imanja koje im je Kralj dao i nikada se nisu vratili.Ili, selo Goraždevac kod Peći, u kome žive Srbi starosedeoci, i pod neviđenim pritiskom opstali i sačuvali svoja ognjišta, dok su naseljenička sela nestala (primer Vitomirice, najvećeg sela u opštini Peć u kome su živeli naseljenici).Velika Hoča i Srbi iz Orahovca, Gojbulje kod Vučitrna, Mušnikova i Novaka kod Prizrena, kosovskog pomoravlje, Štrpca(i druga sela u kojima i danas žive starosedeoci) pobijaju vašu tezu o naseljenicima.
Što se tiče Suvog Dola, radi vaše informacije, tamo je ostalo još nekoliko staraca i starica.I tu su ostali starosedeoci sa novim komšijama Albancima koji su kupili imanja od naseljenika. Pzitivan primer, do negde, je Staro Gracko. Što se, pak, tiče Ibarskog Kolašina i to su Srbi koji tamo žive vekovima i koji zubima čuvaju svetu srpsku zemlju. U pravu ste kad govorite o bivšem gradonačelniku Dušanu Simiću, međutim, za razliku od Odalovića, Ivanovića, Rakočevića..., on nije u vlasti. Na sreću! Hvala na informaciji o Trajkoviću.
Preporuke:
0
0
16 petak, 23 april 2010 19:15
Smiljanski
@Gerasim
Očigledno da ste prilično lični u ovim komentarima,i da niste baš realni.Znam na šta ciljate,pošto sam dole proveo dosta vremena, "prilično" sam upoznat sa situacijom,na Kosmetu. Vaše tvrdnje su prilično subjektivne,i dovode do podela,uporno želite da kažete da su za sve na Kosmetu krivi Srbi koji su doseljeni,zato što su prodali svoju imovinu.To naravno nije tačno,jer su to radili svi,i zato su nam gradovi i ostali bez Srba.Gde su starosedeoci iz:Prizrena,Gnjilana,Uroševca,Đakovice,...Sem toga mnogi od tih "Crnogoraca" su dole ostavili svoje živote,i nije baš lepo da se to potcenjuje,zbog nekih svojih "ličnih razloga"
Što se tiče doseljenih,60-ih,oni su došli uglavnom iz Drenice.
Nabrojali ste neke od pokretača otpora,ali niste spomenuli,Zorana Grujića,Zorana Đorđevića,Šoševića,Durlevića,...Da li je moguće da su od 250.000 raseljenih Srba sa Kosova i Metohije ,svi "došljaci"?
Ne bih više da nabrajam,jer za mene su svi Srbi isti,pa bilo da su iz:Kikinde,Vranja,Štrpca,H:Novog,Skadra,Temišvara,Čikaga,Zadra,Trsta,...
I dalje tvrdim za sve su krivi srpski komunisti!!!
Preporuke:
0
0
17 subota, 24 april 2010 07:35
Gerasim,Bgd
Gospodine Smiljanski, Vi i dalje želite da branite ono što se nemože braniti. Najlakše je dati etiketu :"vi delite narod". Ali, Vaš odgovor potvrđuje moje tvrdnje. Tačno je da su komunisti krivi za sve. I u "tom grmu leži zec".Ko je doneo komunizam na Kosovo i ko su protagonisti te ideologije? Naravno, crnogorska "elita". Vratite se malo u istoriju. Dolaskom na Kosovo oni su sa sobom doneli i ideologiju. Setite se ko su protagonisti: Miladin Popović, Dušan Mugoša (tvorci Komunističke partije Albanije i Envera Hodže), Pavle Jovićević, Đoko Pajković, Petar Brajović,itd. Oni su stvorili šiptarsku komunističku "elitu" i sa njom delili vlast i uporno gradili državu Kosovo. I to su uzroci današnje katastrofe. Sve ostalo su posledice. Prvo, prodaja imanja koju su naseljenici započeli još sedamdesetih godina 20 veka(70%), a dokrajčili nakon rata 1999 godine. Videći šta su sve uradili Crnogorci i Hercegovci sa imovinom koju im je dao Kralj, i deo starosedeoca, nažalost, krenuo je tim putem. I pored toga, danas
na Kosovu i Metohiji ostalo je oko 130 hiljada Srba-starosedeoca, i zanemarljiv broj naseljenika. Hajde, nabrojite mi bar jedno selo ili naselje u kojima su živeli naseljenici, a da je danas ostalo. Nažalost, nema. Lako je reći "svi smo mi Srbi i ne treba se deliti". Nisu to podele, to su trgaične posledice politike koju su kreirali komunisti (crnogorski)i za to moraju biti žigosani. Ponašanje naseljenika je posledica politike koju je kreirala njihova "elita", osvedočeni karijeristi. Što se, pak, tiče imena koja ste naveli, tačno je da su otišli. Ali, moja polazna teza je bila: da i posle prodaje imanja, stanova, kuća i odlaska sa Kosova celokupnog "crnogorskog kolektiviteta", i danas Crnogorci predstavljaju i "vode" nesrećne Srbe-starosedeoce koji uporno opstaju na Kosovu. A to je tvrdoglava činjenica. Veljko Odalović,sekretar Skupštine Srbije, Oliver Ivanović,drž. sekretar u vladi Srbije, Živojin Rakočević, RRA itd. Imena koja Vi pominjete su bez funkcija i u BGD ne predstavljaju nikoga.
Preporuke:
0
0
18 subota, 24 april 2010 12:46
Smiljanski
@Gerasim
Opet ponavljam,koliko je starosedeoca od 250.000 raseljenih po Srbiji?
Sve ovo što ste naveli je uglavnom tačno,ali postavlja se pitanje,gde su bili starosedeoci,u svim tim pokretima otpora.Kak to da su na sve pristajali,od Turaka do danas?Čak sam čuo, dok sam bio dole od starosedeoca,"Bilo nam je super dok nisu došli Crnogorci"!?Da li je to tolerancija,servilonost,ili asimilacija.Dok se nisu naselili Srbi iz ostalih krajeva,domicilino stanovništvo skoro da je i zaboravilo svoj srpski jezik,i običaje,a danas su dimije sastavni deo nošnje.
Činjenica je da su komunisti koje ste spomenuli,odgovorni za stradanje Srba,ali bilo je tu i starosedeoca,koje uporno prećutkujete:Tomislav Sekulić,Momčilo Traković,jedan od pet potpredsednika Vlade u vreme Miloševića,Dušan Čelić,član CK SKJ,Živorad Igić,Vojislav Živković,Bogoljub Nedeljković,Zoran Kostić,Đura Lazić,Đokica Stanojević,.....Istine radi morao sam da spomenem i ova imena,a ima ih još,ali za mene svi zajedno snose odgovornost,i ni najmanje ne opravdavam,Ivanovića,Odalovića,i njima slične.
Preporuke:
0
0
19 subota, 24 april 2010 17:46
KninjaNIN
Gospodine Crni.Sve što ste rekli je otprilike(koliko se sjećam rat je počeo u Kninu) tačno.Ako vam niko nije javio meč smo izgubili u prvoj rundi direktnim aperkatom ili kako se već to kaže.Nes(a)vjest (koja traje i dan danas) je bila neminovna.Tačno je i da će mom sinu, koji još nema predstavu odakle mu je ćaća vremenom "leci".Ali ćaći neće leći dok ne (za)legne... G. Smiljanski,mog đeda (kao ostrašćenog komunistu) su zaklali i bacili u jamu 1941.godine.Do dana današnjeg se ne zna u koju. Bilo ih je "ko pleve".Da bi neko "zalegao" 41-ve mora da je nešto grdno zgrešio.Čovjek je bio mlad,vjerovao u bolji svijet itd...Ali oni koje vi prozivate sigurno nisu bili komunisti.Ili su bar u istoj ravni koliko su i današnje demokrate "demokrate"...Nemojte molim Vas mješati Komuniste sa kOMUNISTIMA...Engleska obavještajna služba je napravila posao kao i puno puta do tada i to je cjela priča.To što uvijek i u svakoj zemlji pronađe par bjednika za šaku dolara..to će biti dok bude postojao i čovjek...
Preporuke:
0
0
20 subota, 24 april 2010 22:59
Gerasim,Bgd
G.Smiljevski,tacno je da medju 250 hiljada prognanih Srba 90% starosedeoca, ali prognanih, sa svojih vekovnih ognjista. Dakle, u najvecem oni nisu prodali svoju zemlju, kuce, dedovinu... Cak ni posle rata 1999 godine. Dok su Crnogorci zemlju koju su dobili od Kralj, u najvecem prodali pre rata. Morate priznati da je to velika razlika. Ovako trgicne posledice su rezultat, kako vi rekoste politike komunista (crnogorskih), koji su decenijama delili vlast sa albanskom "komunistickom elitom"(Fadilj Hodzom, Dzavidom Nimanijem, Veli Devom, Mahmutom Bakalijem...) koju su sami stvorili. Kadrovi koje ste nabrojali sigurno nose deo odgovornosti. Ali, npr. Tomislav Sekulic i Momcilo Trajkovic, kao prvi ozbiljniji kadrovi iz redova starosedeoca brzo su eliminisani. Moracete priznati, pogotovu Sekulic, bili su retko hrabri ljudi, koji su govorili dok su mnogi cutali. Nazaliost, oni su, pre svega,smetali kosovskim crnogorskim-hercegovackim karijeristima : Vukasinu Jokanovicu,
Radivoju Papovicu, Jagosu Zelenovicu, Migi Samardzicu, Minji Milovanovicu, Bogdanu Kecmanu,Voji Vucinicu, Veljko Odalovic, Ljuba Popovic, Milos Simovic... Oni, koji su "palili i zarili" po Kosovu, nakon rata 1999. sve prodali i prvi pobegli "glavom bez obzira". Nazalost, sa njima i jedan broj onih kadrova koje ste vi spomenuli. Govorite o starosedeocima i rugate se njihovoj postojanosti, njihovom glavnom oruzju, trpljenju! A da nije bilo tih Srba, pa i njihovog pristajanja na dimije, kako bi sacuvali veru i svoje ime, Kosovo bi davno bilo izgubljeno. Podsetili ste me na Kecmana i njegovu "cuvenu" izjavu, dok je bezao sa Kosova: "Junaci su otisli, a oni koji su spremni da se turce, ostali". Ne verujem da ce srpkinje danas nositi dimije, ali sam siguran da ce cuvajuci svoju dedovinu, uz nevidjene zrtve, dati sansu Srbiji da sacuva Kosovo. Zato i strahujem od potomaka (Odalovica,Ivanovica,Rakocevica),jer mnogo lice na svoje pretke(komunisti). Ako su sve prodali i otisli, neka ostave kosovske Srbe na miru.
Preporuke:
0
0
21 nedelja, 25 april 2010 17:40
Smiljanski
@ Gerasim Očigledno da vama argumenti ništa na znače.Uporno ponavljate priču,koja je prilično lična,selektivna,ksenofobična,sa elementima mržnje prema svom narodu.Neverovatno je to da tako doživljavate ljude kojima su većinom, i dedovi rođeni na Kosmetu.Ipak ćete morati sami sa tim da se nosite,jer očigledno da imate veliki problem!Vrlo je cinično da osuđujete nekoga kome su ubili,oca ,majku,silovali ćerku,pokrali imovinu.Ljudi su bili prinuđeni da se sele i prodaju,jer ih je država ostavila na cedilu.A veliki doprinos su tome dali srpski komunisti,a to su oni koje smo nabrojali,i vi, i ja.Ponoviću starosedeoci su bili u boljem položaju jer su bili u etnički kompaktnim sredinama,i zato im je bilo lakše da opstanu,mada se slažem da dole ništa nije lako.Kao dokaz za ovo što tvrdim je činjeninica da su nam gradovi ostali bez Srba,upravo zato što su bili mešoviti.Koliko je Srba starosedeoca sačuvalo svoju imovinu po gradovima?Zašto svi imaju svoj rezervni položaj u centralnoj Srbiji?Znam dosta njih koji su pokupovali stanove, po Novom Sadu,Beogradu,Nišu,i uredno naplaćuju kiriju,a zato vreme žive na Kosmetu,rade za EULEKS,i poštuju "Državu Kosovo".Čak su neki od starosedeoca,u samom vrhu tih "institucija",pa čak i u policiji(Rašić).Da ne pričamo da je Boban Stanković zajedno sa Tačijem,(čovek koji je lično ubijao Srbe),išao po Kosovu i delio traktore Srbima.A, Slaviša Petković,Slađan Ilić,Slobodan Filipović,....Što se tiče Momčila Trajkovića,to je čovek sa najdužim stažom u srpskoj vlasti,i bio je i sa Miloševićem,i član DOS-a.Stan u Beogradu je imao pre 20 godina,a sada ima i u Nišu gde mu živi sin.Čovek je bio potpredsednik Vlade Srbije.Tomislav Sekulić je bio zaista častan čovek,i o njemu, sve najbolje!Ovo govorim kao podsećanje,ali to ne znači da ne snose krivicu,Kecman,Odalović,Ivanović,za mene su svi isti,"Komunjare"! Što se tiče dimija, nisam imao nameru da se rugam,već da ukažem na opasnost od asimilacije,što je slučaj i u Hrvatskoj,BJRM,BIH,...
Preporuke:
0
0
22 nedelja, 25 april 2010 22:38
VladimirPetkovic
Gospodine Ministre da vas podsetim na nesto sta ste zaboravili a to je da ste stvorili raskol upravo vi i vasa DS na severu tako sto je prva i jedina radnja koju ste obavili od pocetka vaseg mandata smenjivanje kadrova koji ne pripadaju vama,a sto se tice ocuvanja nase teritorije od kada ste dosli na vlast a to je dve god recite koliko ste stanova otkupili,koliko porodica vratili,koliko ljudi zaposlili koji su to vasi rezultati najbolji vam je rezultat to sto se prodalo par srpskih stanova na severu u Mitrovici i to Albancima prodali Srbi sto ste poskidali natpise Kosovo je Srbija i Srpske zastave u bosnjackoj mahali da ne iritiraju komsije i da ne nabrajam ko zna jos sta a sto se tice fer kampanje videcemo kako ce protecii sta ce na karaju biti ali jedno je sigurno ni sa svim potkupljivanjem vas DS ima da izgubi jer ovaj narod je pravi Srpski narod i vidi sta radite i kako prodajete svetu srpsku zemlju za sitne pare toliko za sada
Preporuke:
0
0
23 ponedeljak, 26 april 2010 12:32
aleksa
Onaj ko je g.Bogdanovica postavio na mesto ministra za KiM, dao je njajjasniju mogucu poruku Srbima sa Kosova i Metohije. Siguran sam da ce me, recimo, svi gradjani Leposavica (najsevernija kosovska opstina, odakle je ministar)razumeti bez problema, a i svi iole upuceni u razvojni put i kapacitete ovog gospodina.Da nije tuzno i opasno, stvarno bi bilo smesno. Zbog toga dozvoljavam sebi da komentarisem ne gubeci ni trenutak vremena na citanje ovoga sto ministar recituje. Nikakve realne teskoce i problemi toliko ne satiru jednu, da kazem, zajednicu u nevolji, koliko jedno ocigledno i permanentno odsustvo bilo kakvog realisticnog i odrzivog plana da se situacija postepeno popravi, te nastavak haoticnih(namernih?) procesa koji sistematski vode u moralnu, duhovnu, materijalnu destrukciju ljudi (sto se najociglednije vidi na mladima naravno...). Tako Vam je to na Kosovu sugradjani, braco, citaoci... Pa ko razume-shvatice
Preporuke:
0
0
24 ponedeljak, 26 april 2010 16:38
Gerasim,Bgd
G. Smiljanski,da bi potvrdio svoju tezu o ogovornosti i odnosu naseljenika prema Kosovu i Metohiji, citiraću Milenka Karana (Ličanina), vrsnog srpkog kosovskog intelektualca. On je u svojoj knjizi "Isključivo lično", objavljenoj 2002 godine,izdavač "Samizdat", na temu o kojoj mi polemišemo,napisao sledeće: „Kosovo je za Srbiju izgubljeno davno pre ovih dana i ovih sada priča. Počelo je nezgrapnim i nepametnim naseljavanje srpskog življa, uglavnom sirotinje sa dinarskih prostora, a sa računom da će oni, kako slove,najbolje štititi granicu, onu zapadnu. Zato je najviše njihovih naselja bilo u Metohiji. Očekivanja se izjalovila, jer su baš ovi naseljenici prvi počeli da prodaju svoja imanja (koje im je Kralj dao)i odlaze u druge krajeve:LAKO STEČENO,BRZO OTUĐENO. Ako se već tako htelo, nije trebalo dovoditi one koji nisu imali ništa a dobili su mnogo;valjalo je naseliti domaćine koji su imali nešto a hteli više, zbog čega bi na njivi polazili s motikom na ramenu i pištoljem ispod gunja:njom da ga hrani, njim da se brani. Zato se Metohija brzo ispraznila a pomoravlje (Kosovsko)se još drži i nekako opstaje:ONI (STAROSEDEOCI)BRANE DEDOVINU KOJA SE TEŠKO RASPRODAJE".
Eto, pa sad vidite. Preporučujem vam da knjigu pročitate, jer će te tamo naći argumente, i za našu zajedničku tvrdnju da su komunisti (on, takođe precizira: crnogorski)najodgovorniji za stanje u kome se Kosovo danas nalazi. I još mnogo činjenica, koje su na našu zajedničku žalost, velika istina. I da prihvatim vašu tezu "da smo svi Srbi" i "da ne treba deliti narod", bilo bi nepravde prema 130 hiljada Srba starosedeoca koji i dalje uporno opstaju na svojoj dedovini, uz ogromne žrtve, dok je sa Kosova "nestao" naseljenički kolektivitet.
Preporuke:
0
0
25 sreda, 28 april 2010 10:51
Smiljanski
Čudi me G.Gerasime,da tu knjigu niste preporučili Srbima(starosedeocima) iz Čaglavice,Lapljeg Sela,Lipljana kad su prodavali svoju vekovnu dedovinu,Šiptarima i to za ogromne pare,koja se nalazi pored puta Priština-Skoplje.A onda za te pare pokupovali stanove po N.Sadu,Beogradu,Nišu,i sada žive u tzv.državi "Kosovo",gde poštuju sve njene institucije!
Preporuke:
0
0
26 petak, 30 april 2010 08:36
Gerasim,Bgd
G. Smiljanski, nažalost, kasno je da tu knjigu čitaju. Ugledali su se na one(doseljenike) koji decenijama prodaju zemlju koju im je Kralj dao.Šteta, loš primer. Ali, bez obzira na te procese, sve što je danas ostalo na Kosovu 99,9% su Srbi starosedeoci. Oni imaju šansu da sačuvaju obraz, dok oni koji "sloviše kao junaci" junački pobegoše "glavom bez obzira". Kao i uvek, pametni,nastaviše da rukovode nesrećnom "Srbijicom", podržavajući (intimno i otvoreno) nezavisnu državu Crnu Goru. Medjutim, to, već, nije problem Srba starosedeoca sa Kosova i Metohije.
Preporuke:
0
0
27 subota, 01 maj 2010 22:20
Smiljanski
@Gerasim
Očigledno je da sam ja pogrešio što sam uopšte ušao u polemiku sa vama.Ne poštujete argumente,i ponavljate istu priču kao papagaj.Tolika mržnja prema sopstvaenom narodu,to zaista nisam verovao.Sve i da ste u pravu,a 80% niste,trebalo bi da kao jedan Hrišćanin,i Srbin budete malo tolerantniji.
I kad ste vać tako ksenofobični,a vidim da ste u Beogradu,kako onda da neko ima razumevanja za vaš dolazak.Sigurno da ne živite u kolektivnom centru, i da niste bez posla.
Preporuke:
0
0
28 nedelja, 02 maj 2010 11:37
Gerasim,Bogdan
G. Smiljanski, zao mi je sto nismo dosli do kompromisa.Ali, na kraju polemike, priznajem:" Vi ste u "pravu". "Svi smo mi isti narod, svi smo mi Hriscani...". Ja sam "ostrascen, ksenofobican, "mali" Srbin,cija majka nosi dimije... koji deli narod"> Vi ste "veliki Srbin, Hriscanin...za sve su krivi srpski komunisti - citaj Srbi, crnogorski komunisti - citaj Crnogorci, nemaju veze sa tim...". "Svi smo mi isti narod...! "Priznajem"!
Na kraju, zelim da Vam dam sledece informacije: prvo, zivim u Kuzminu, kilometar udaljenom od Kosova Polja, u izolaciji (sada i bez telefona), zahvaljujuci pre svega "velikim" kosovopoljskim junacima (B.Kecmanu, K.Bulatovicu, M.Samardzicu, M.Milovanovicu, M.Balevicu, V.Vucinicu, V.Odalovicu...), koji "junacki" pobegose i prepustise ga Taciju. Sada, Kuzmin je u potpunosti odsecen i ostavljen u opasnom albanskom okruzenju. Trpimo i istrajavamo, cekajuci da nam Srbija pomogne.Drugo, da Vam otkrijem deo moje sifre. "Bgd" znaci ime mog pokojnog oca Bogdana, kji je rodjen, ziveo, stvarao porodicu (nas sestoro, svi smo na Kosovu)i sahranjen je tamo gde su i nasi preci, gde cu, kada jednog dana odem na "onaj svet", biti sahranjen i ja. Vas je "Bgd" uvek asociralo na Beograd, tamo gde su mnogi, preko Kosova, ostvarili svoj cilj ne pitajuci za cenu, koju mi, koji smo ostali ovde, skupo placamo. Ali, nema veze:"svi smo mi isti narod,Hriscani...".
I na kraju, samo, jos jedna informacija:ovih dana zapocela je poslednja faza davno zapocetog napustanja "svete srpske zemlje". Uveliko je zapocela ekshumacija(selidba mrtvih). I to, bas u Kosovu Polju(?!). G. Smiljanski, priznajem, Vasi argumenti su "jaci", "pobeda" je Vasa. A, i neka: "svi smo mi isti narod, svi smo mi Hriscani"!
Cak i to, da posle svega, daljinskim upravljacem, nesrecnim Srbima - starosedeocima, upravljaju oni koji su porodice odselili i sve prodali: V.Odalovic, O.Ivanovic, Z.Rakocevic...To su im i dedovi radili. "Svi smo mi isti narod"!Ali, kad zatreba i Crnogorci. Ziveli,g Smiljanski!
Preporuke:
0
0
29 nedelja, 02 maj 2010 19:35
Smiljanski
@Gerasim,Bogdanov
Vrlo mi je žao što sam vas pogrešno shvatio,što se tiče lokacije,ali što se pobede tiče,ovde je nema, jer smo svi mi Srbi gubitnici.Znam da je iz vaše perspektive situacija teška,i zato razumem vaše ogorčenje,ali ne i selektivan pristup.Ne bih da nabrajam ponovo imena ,ali zaista i ti ljudu snose podjednaku odgovornost,na čemu sam je težio da objasnim.
Inače za mene "Crnogorci" kao nacija za mene ne postoje,jer i to je projekat velikih sila da bi se srpstvo uništilo.U Crnoj Gori,Srbi trpe strašnu torturu,i oni su u vrlo teškoj situaciji,jer o tome i ne sme niko da priča.
Činjenica je da ste ostavljeni od Srbije,i da ste prepušteni sami sebi,ali to je slučaj i sa Srbima u,:R.Srpskoj,C.Gori,Hrvatskoj,Vojvodini,i Raškoj oblasti.
Neka vas, Bog čuva! Pozdrav!!!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner